השר בן גביר במירון: "הייתי שנה שעברה והלב נחמץ"

אבי יעקב No Comments on השר בן גביר במירון: "הייתי שנה שעברה והלב נחמץ"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קיים סיור הערכות מיוחד בהר מירון ובאיזור לקראת הילולת הרשב"י בשבוע הבא בהשתתפות מפקד המחוז והפרויקטור יוסי דייטש: "הייתי פה בשנה שעברה והלב נחמץ ואני רואה לפי ההשקעה שלכם שהשנה ההילולה תחגג בשמחה לטובת כל החוגגים"

צילום: דוברות המשטרה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בסיור השתתפו יו"ר הוועדה לביטחון לאומי ח"כ צביקה פוגל, פרויקטור מירון יוסי דייטש, מפקד מחוז צפון במשטרה ניצב שוקי תחאוכה, המזכיר הביטחוני של השר ניצב קובי יעקובי, ראש אגף התנועה ניצב יהודה בן עטר, ראש אגף מבצעים ניצב סיגל בר צבי, מפקד מחוז צפון בכבאות והצלה ניזאר פארס וראש אגף המבצעים במד"א רונן בשארי.

יוסי דייטש הפרויקטור מטעם השר מאיר פרוש על הילולת רשב"י בל"ג בעומר סיפק במהלך הסיור תמונת מצב עדכנית ושיקף בפני השר את כל ההכנות בשטח, החל ממתחם ההילולא המורחב (89), ועד הסדר והתשתיות שנעשו באיזור ציון הרשב"י.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר: אני רואה שאתם נותנים את כל ההשקעה, את כל הנשמה, את כל הלב, בשביל ההילולה הזו. מוקדם עדיין לסכם אבל אני רואה את המקצועיות ואני מקווה ומתפלל וסומך עליכם שהאירוע הזה יעבור בביטחה. הייתי פה בשנה שעברה והלב נחמץ ואני רואה לפי ההשקעה שלכם שהשנה ההילולה תחגג בשמחה לטובת כל החוגגים".

יו"ר הוועדה לביטחון לאומי ח״כ צביקה פוגל: "במשך כל הדיונים בוועדה בשלושת החודשים האחרונים, שמתי לנגד עיניי את חשיבות קיומה של ההילולא כמיטב המסורת, תוך שמירה על ביטחונם של כלל העולים לחגיגות במירון. אני מודה לכלל הכוחות שנרתמו לאירוע".

"לאחר שראיתי את ההערכות וההכנות שנעשות בשטח, התרשמתי כי נעשית עבודה מקיפה ויסודית שתבטיח את קיום ההילולא על הצד הטוב ביותר לטובת ציבור החוגגים, ואני אופטימי כי אכן החגיגות השנה יעברו בצורה בטוחה ובשמחה גדולה לעם ישראל" אמר פוגל.

הפרויקטור יוסי דייטש: "שמנו לנגד עינינו מטרה לקיים את ההילולא, במסורת ובצביון של כל השנים תוך התאמת התשתיות והסדרנים, לזרימה מקסימלית של הקהל ולהבאת ביטחון לקהל העולים. בתפילה, בשמחה ובבטחה. יש לנו שיתוף פעולה מצוין עם המשטרה, בהובלת מפקד המחוז ניצב שועאע שוקי תחאוכה ובהכוונת המדיניות של השר בן גביר. יחד עם השר הממונה הרב פרוש אנו פועלים להצלחת מבצע ההילולא, שתיחגג בעז"ה בשמחה ובבטחה כמסורת של מירון בכל השנים".



0 תגובות